اولین تصاویر رسمی از کیا سورنتو مدل 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی


اوت 03 1402 در 21:42

اولین تصاویر رسمی از فیس لیفت کراس اوور کیا سورنتو 2024 منتشر شد. تغییرات قابل توجهی در نمای بیرونی و کابین این SUV ایجاد شده است.

عرضه اخیر نسل جدید هیوندای سانتافه 2024 سر و صدای زیادی ایجاد کرد و به نظر می رسد اکنون باید منتظر رونمایی کامل از نسخه فیس لیفت شده کیا سورنتو، محصول دیگری از گروه هیوندای باشیم. به تازگی اولین تصاویر رسمی از کراس اوور سایز متوسط ​​به اشتراک گذاشته شده است و به گفته آن ها، مدل جدید کیا سورنتو در نسل فعلی میانی با تغییراتی جزئی در طراحی یا به عبارتی فیس لیفت شده است.

تصاویر رسمی از کراس اوور کیا سورنتو 2024

تصاویر مدل جدید سورنتو نشان می‌دهد که تصور می‌شود در قسمت جلویی این خودرو چراغ‌های T شکل با چراغ‌های روشنایی در روز وجود دارد. جلوپنجره جلو و ورودی پایین سپر نیز تغییراتی را به خود دیده و ورودی های عمودی بزرگتری در هر دو گوشه وجود دارد. حتی یک صفحه اسکید نقره ای نیز در زیر دیده می شود و هیچ اثری از لوگوی کیا در وسط جلوپنجره نیست. در عوض، لوگو به بالای جلوپنجره بین چراغ‌های روز حرکت کرده است.

نمای جلوی فیس لیفت کیا سورنتو مدل 2024

علیرغم تغییراتی که در قسمت جلویی کیا سورنتو 2024 ایجاد شده است، نمای جانبی این شاسی بلند کره ای ثابت مانده است. البته طراحی رینگ های آلیاژی آن با قبل متفاوت است. در نهایت، قسمت پشتی سورنتو اکنون دارای نورپردازی کمی متفاوت و گرافیک جدید است. پیش از این در نسخه قبلی، هر چراغ عقب از دو واحد مجزا تشکیل شده بود، اما اکنون این دو واحد به طور ماهرانه ای به یکدیگر مرتبط شده اند. ظاهراً جدای از اینها، چراغ های عقب در پایین و زیر صفحه محافظ قرار گرفته اند.

نمای عقب کیا سورنتو مدل 2024 فیس لیفت

کیا کابین سورنتو جدید را نیز به روز کرده است. اکنون ورودی هوای عمودی بزرگ در وسط داشبورد کراس اوور با ورودی باریک تری جایگزین شده است که هر دو فضای بیشتری را برای نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی فراهم کرده و احتمالاً طراحی کلی داشبورد را تمیزتر کرده است. سیستم تهویه با نصب دکمه های لمسی به جای نمایشگر قدیمی به روز شده است. علاوه بر این، سیستم تشخیص اثر انگشت سایر خودروهای گروه هیوندای به سورنتو جدید منتقل شده است.

کابین فیس لیفت کیا سورنتو 2024

علاوه بر این، SUV سایز متوسط ​​سورنتو با رنگ‌های جدیدی برای فضای داخلی عرضه می‌شود. از جمله این رنگ ها می توان به خاکستری (Interstellar Grey)، سبز (Cityscape Green)، قهوه ای و رنگ دیگری به نام Volcanic S اشاره کرد.

کابین فیس لیفت کیا سورنتو

جزئیات بیشتر در مورد فیس لیفت کیا سورنتو 2024، از جمله مشخصات فنی، در اواسط آگوست (اواخر آگوست تا سپتامبر) به اشتراک گذاشته خواهد شد.