روزشماری برای یک تغییر مهم در لیگ برتر (عکس)



کد خبر: 1951120
25 ژوئیه 1402 در 22:51
2.5k برداشت |

0چشم انداز

از فصل جدید لیگ برتر دیگر خبری از توپ سفید دربی ستاره نخواهد بود.

شمارش معکوس برای تغییر مهم در لیگ برتر (تصویر)

به گزارش “ورزش سه”، این خبری بود که مسئولان سازمان لیگ به سرپرستی سهیل مهدی در بیست و سومین دوره قرعه کشی رقابت های لیگ برتر اعلام کردند و رقابت های لیگ برتر در یک دوره جدید برگزار می شود. برنامه شرکت دربی استار برای فصل جدید
سهیل مهدی در گفتگو با “ورزش سه” در پاسخ به اینکه چه زمانی توپ ها برای استفاده تمرینی به تیم های لیگ برتری تحویل داده می شود، گفت: کار قانونی واردات توپ انجام شده و به زودی پس از چند مرحله توپ ها انجام می شود. به تیم های مختلف واگذار شود.

1898677
آنطور که سهیل مهدی اعلام کرده این توپ ها دست ساز هستند و نسخه ای که در لیگ برتر استفاده می شود از تصویر شاهین ایرانی نیز استفاده شده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه تا قبل از 21 مردادماه که مسابقات آغاز می شود توپ ها به تیم ها تحویل داده می شود، افزود: صد در صد این توپ ها برای دوره آماده سازی قطعا در اختیار تیم ها قرار می گیرد.
لازم به ذکر است طبق اعلام سازمان لیگ، رقابت های فصل آینده لیگ برتر و رقابت های لیگ یک با طراحی جدید توپ های دربی استار و البته مسابقات برگزار می شود. لیگ های دسته دوم و سوم و لیگ های بانوان نیز با استفاده از نسخه دیگری از همین مدل سازماندهی می شوند.