خط و نشان بیرانوند برای آزمون: بعدا با تو کار دارم!



کد پیام: 1952653
2 مرداد 1402 ساعت 01:18 |
12 هزار نمایش |

4نقطه نظر

دروازه بان تیم ملی پرسپولیس به شوخی های سردار آزمون واکنش جالبی داشت.

دست خط بیرانوند برای آزمون: بعدا با شما خواهم بود!

به گزارش “ورزش سه”، اعضای باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه برای انجام آزمایشات مربوط به حضور در لیگ برتر راهی مرکز پزشکی ایفمارک شدند.

در حاشیه این اجرا، علیرضا بیرانوند، مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از فراخوان نقل و انتقالات هفته های گذشته اولین مصاحبه خود را با خبرنگار صداوسیما انجام داد.

1898318

خبرنگارآیا در ایفمارک شرکت می کنید؟

– به هر حال تست های پزشکی قبل از هر فصل اتفاق خوبی است که برای باشگاه و تیم می افتد و هر تیمی از سطح بازیکنان خود آگاه است. این به جلوگیری از آسیب‌هایی که ممکن است برای بازیکن رخ دهد کمک زیادی می‌کند و این یک چیز بزرگ است.

خبرنگاردو مصدومیت شدید در تیم ملی؟

– ای کاش وقتی می آمدیم اینجا این را پیش بینی می کردند (می خندد). اتفاقی که برای من افتاد خیلی سخت بود. سخت ترین آسیب فک بود که اتفاق افتاد. یکی از بدترین آسیب هایی که داشتم ورزش بود و ده روز فکم بسته بود و نمی توانستم چیزی بخورم. بعد از باز کردن سیم پیچ های فک، چند کلمه با دکتر صحبت کردم. موقع تصادف بیهوش نشدم اما یادم می آید طارمی گفت حالش خوب است. به بچه ها و دکتر گفتم دندان هایم لق شده است. دکتر متوجه شد که فکم شکسته است. بعد مهدی به من گفت وقتی صورتت را دیدم فهمیدم آسیب جدی داری. اونجا خیلی می ترسیدم چون دندونام در اومده بود، واسه گردنم می ترسیدم.

1898771

خبرنگارآسیب دیدگی را برطرف کنیم؟

– بله خدا را شکر دو هفته است که با تیم تمرین می کنم و سه بازی دوستانه انجام داده ام و دو بازی دوستانه دیگر هم قبل از آلومینیوم اراک داریم و در شرایط خوبی هستم.

خبرنگارسردار شوخی می کند؟

سردار یکی از دوستان خوب من است و همه نمایندگان با هم دوست هستند. سردار یکی از آنهاست که ما بیشتر از دیگران به او نزدیک هستیم چون دور میز ناهارخوری می نشینیم و صحبت هایی که رد و بدل می شود بیشتر با سردار است و او سوت های زیادی می خورد. او از من می ترسد (می خندد). تا وقتی بچه اش به دنیا نیامد با او کاری ندارم. اگر استرس داشته باشد با او کار خواهم کرد.

1898770

خبرنگارعمل؟

– من عمل بینی انجام نمی دهم. من عاشق بینی ام مردم هم آن را دوست دارند. وقتی صحبت می کنم که آیا عمل کنم یا نه، همه می گویند نه. من دست مردم ایران هستم. دوست ندارم این اتفاق بیفتد دوست دارم در رتبه دوم اول شوم. خیلی ها گفتند که می توانستی با آن دو مصدومیت کار کنی، اما من از هزینه ای که دارم انرژی زیادی دارم. در آینده تحقیقاتی انجام خواهم داد.

خبرنگارمرز جدایی از پرسپولیس؟

– بهتر است وارد مسابقه شوید. حالا من یک چیزی می گویم، هوادار چیزی اضافه می کند… شرایط خوبی در باشگاه داریم. هم خودم و هم تیم. چیزهای زیادی برای صحبت کردن دارم. من دوست ندارم تحت فشار باشم.