اپتیک شاسی بلند جدید کادیلاک به بازار می‌آید + عکس


اپتیک SUV جدید کادیلاکاقتصاد 24- در یادداشتی مرتبط، کادیلاک پرونده‌های نظارتی را برای شاسی‌بلند تمام الکتریکی جدید خود، Optic، ثبت کرده است و وعده یک جنگنده کوچک‌تر و قوی‌تر را برای مقابله با رقابت سخت چین داده است.

بر اساس آخرین کاتالوگ وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، “اپتیک” آماده ورود بزرگ خود به این کشور است. این کاتالوگ دروازه ای برای مدل های خودرو است تا مجوزهای خود را برای فروش در چین پس از رویه های نظارتی سختگیرانه این کشور تضمین کنند.

حالا بیایید با اعداد صحبت کنیم، زیرا بیایید با آن روبرو شویم، اندازه اهمیت دارد، به خصوص وقتی صحبت از SUV ها می شود. Optic یک نمایه نسبتا فشرده با طول 4822 میلی متر، عرض 1912 میلی متر و ارتفاع 1642 میلی متر یا 1644 میلی متر بسته به نوع ارائه می دهد. فاصله بین دو محور آن 2954 میلی متر است. در مقابل، Nio ES6، یکی از شاسی بلندهای محبوب چین، کمی بلندتر و بلندتر با طول 4854 میلی متر، عرض 1995 میلی متر، ارتفاع 1703 میلی متر و فاصله بین دو محور 2915 میلی متر است.

اپتیک SUV جدید کادیلاک


بیشتر بخوانید: معرفی تسلا رودستر، سریع ترین خودروی جهان + عکس


اما نکته مهم اینجاست: “اپتیک” در دو نوع با قدرت موتور بالاتر و پایین تر عرضه می شود، “اپتیک” کوچکتر، قدرت کمتری دارد. دو نوع موجود دارای موتورهایی هستند که می توانند به ترتیب 150 کیلو ولت در نسخه ضعیف تر و 180 کیلو ولت در نسخه قوی تر تولید کنند. این به هیچ وجه به موتور 400 کیلوولت Nio ES6 نزدیک نیست. برای پشتیبانی باتری، کادیلاک شریک سرمایه گذاری مشترک بین SAIC و CATL است، اما هنوز اطلاعاتی درباره ظرفیت وجود ندارد.
این اپتیک در قلب چین، در مرکز تولید SAIC در ووهان، استان هوبی مونتاژ خواهد شد. این دومین مدل تمام الکتریکی کادیلاک پس از لیریک است. لیریک با طول 5003 میلی متر، عرض 1978 میلی متر و ارتفاع 1635 میلی متر، خودرویی بسیار بزرگتر با فاصله بین دو محور 3094 میلی متر است.

برای Lyric، کادیلاک اخیراً اعلام کرد که بسته حقوقی موجود در قیمت‌های Lyric اکنون یک اضافی اختیاری است و قیمت اولیه در چین را 7800 یورو کاهش می‌دهد.

پیش بینی می شود «اپتیک» با قیمت رقابتی تری شروع به کار کند. به نظر می رسد کادیلاک آماده سوار شدن بر موج خودروهای الکتریکی در سراسر چین است. واضح است: کادیلاک فقط در کنار زمین نشسته نیست، او در زمین، آماده و آماده بازی است. حالا ببینیم بازی چطور پیش می رود.

منبع: شهروندی آنلاین