جانشین مگوایر از رئال می‌آید!



کد خبر: 1951342
26 جولای 1402، 19:08
3.3 هزار بازدید |

3نقطه نظر

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده است که داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید مشتری اصلی پیدا کرده است.

جانشین مگوایر از رئال مادرید آمد!

به گزارش اسپورت ترویکا، دیوید آلابای 31 ساله بایرن مونیخ را ترک کرد و در سال 2021 به رئال مادرید رفت. اما حالا او در آستانه جدایی از رئال مادرید و پیوستن به تیم بزرگ دیگری در اروپا است.

آلابا در دو سالی که پیراهن رئال مادرید را بر تن کرده جوایز متعددی کسب کرده است. از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

اما روزنامه بیلد می نویسد منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این مدافع دارد. پس از اینکه اریک تنهاچ به مدیران باشگاه اعلام کرد که فصل آینده از هری مگوایر استفاده نخواهد کرد، دیوید آلابا را به عنوان گزینه مورد نظر خود به عنوان جایگزین معرفی کرد. مگوایر روز گذشته رسماً کاپیتانی خود را سلب کرد و گزارش ها حاکی از آن است که او به زودی یونایتد را ترک خواهد کرد.

1899064

گفته می شود تن هاچ به سبک بازی دیوید آلابا بسیار علاقه دارد. از سوی دیگر، این مدافع اتریشی با توجه به اینکه معتقد است فصل آینده یکی از بازیکنان ثابت کارلو آنچلوتی نخواهد بود، احتمالا با جدایی و پیوستن به یونایتد موافقت خواهد کرد.

آلابا فصل گذشته را به عنوان بازیکن تعویضی شروع کرد، اما به دلیل آسیب دیدگی لگن، حتی پس از بازگشت به ندرت به عنوان استارتر مورد استفاده قرار گرفت.

در صورت انجام این انتقال، او دومین ستاره رئال مادرید خواهد بود که در سال های اخیر به یونایتد می پیوندد. کاسمیرو تابستان گذشته این مسیر را طی کرد و اکنون به یکی از ستاره های مورد علاقه اریک تنهچ تبدیل شده است.