مسی اینترمیامی را سر کار گذاشت!


مسی اینترمیامی

اقتصاد 24-یک روز قبل از معرفی رسمی قرارداد لیونل مسی با باشگاه آمریکایی اینتر میامی در مراسمی به هواداران، فیلم ضبط شده ای از خرید او به همراه خانواده اش در سوپرمارکت های زنجیره ای در شهر میامی منتشر شد.

در این ویدئو که ظاهراً توسط رهگذری که مسی را دیده شناسایی کرده است، فوق ستاره آرژانتینی را به همراه همسر و سه فرزندش نشان می دهد که مانند یک خانواده معمولی در مغازه قدم می زنند و برای خرید اقلام معمولی می خرند.

اما الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا در مورد این ویدئو اظهارنظر عجیبی کرد و گفت که باشگاه اینتر میامی مدت هاست با شبکه های زنجیره ای Publix ارتباط تبلیغاتی دارد و این برنامه از قبل طراحی شده و هدف آن تبلیغات است.

لالاس در مصاحبه ای با فاکس اسپورت گفت: “یکی از کارهایی که آنها انجام می دهند این است که مسی را در شهر جدیدش نشان می دهند. من می گویم آنها انجام دادند، زیرا مطمئن هستم که برنامه ریزی شده بود. خوب، یک ستاره وقتی به یک شهر جدید می رسد چه می کند؟ اولین کاری که انجام می دهد این است که یخچال را پر می کند.”

ستاره سابق فوتبال آمریکا در ادامه گفت: “از اینجا به بعد همه چیز جالب می شود. می دانید چرا؟ چون ما مسی را در فروشگاه اینتر دیدیم. برای کسانی که نمی دانند باید بگویم که اینترمیامی سابقه همکاری با این فروشگاه را دارد. ناگهان مسی را دیدیم که انگار یکی از اهالی به تازگی او را دیده است و مسی دارد چه کار می کند؟ او از بخش وب شریک به Publix می خرد؟ اوه، آنجا.” s Publix دوباره! من می گویم ایده بازاریابی آنها شگفت انگیز است. از هر ثانیه آن لذت بردم، لحظاتی که همه برنامه ریزی شده بودند. این بخشی از معامله و ارزشی است که مسی برای شرکای تجاری به ارمغان می آورد. زمانی که پول زیادی پرداخت کردید، باید از هر فرصتی که برایتان پیش می آید نهایت استفاده را ببرید.”

مسی چند روز دیگر اولین بازی خود را با اینترمیامی مقابل کروز آزول انجام خواهد داد. در حالی که همه منتظر دیدن پیراهن جدید ستاره بزرگ آرژانتینی هستند، دیوید بکام، سرمربی اینتر میامی اخیرا گفته است که ممکن است اولین بازی روز برای امضای قرارداد با این تیم به تعویق بیفتد، زیرا اگر مسی احساس کند کاملا آماده نیست، ممکن است به استراحت بیشتری نیاز داشته باشد.