نشان افسر پلیس شامپین، رابرت تاتمن، 54 سال پس از مرگش بازگردانده شد.


CHAMPAIGN، بیمار. – زین زیگلر، افسر پلیس بازنشسته شامپاین، ماه گذشته وقتی یکی از غرفه داران در یک نمایشگاه یادگاری پلیس گفت که او یک نشان قدیمی از این بخش دارد، کنجکاو شد.

وقتی زیگلر ستاره ای را دید که با عدد 80 متصل است، گفت: “من نزدیک به زمین افتادم.”

روزنامه (Champaign) گزارش داد که این نشان رابرت تاتمن بود، یک افسر شامپین که در 25 نوامبر 1967 هنگام کار با هفت تیر خود کشته شد. جایی که نشان رفت

زیگلر ستاره را از فروشنده دیگر در نمایشگاه ملی پلیس کلکسیونر در سنت لوئیس خرید. چارلز، میسوری، و از او خواست به Champaign بازگردد، جایی که او از سال 1975 تا 2003 افسر بود و در آنجا نقش مورخ بخش را حفظ کرد.

“من نمی دانستم او آنجا بیرون است. هیچ کس انجام نداد. زیگلر گفت: این در رادار ما نبود.

او از بیان مبلغی که پرداخت کرده است خودداری کرد، اما اذعان کرد که این مبلغ بیشتر از 355 دلاری است که در تراکنش eBay در سال 2012 صادر کرد. این زمانی بود که او یکی دیگر از جواهر پلیس شامپاین، نشان شماره 7 توماس دادسورث را به دست آورد، که در 6 ژوئیه 1913 در حین انجام وظیفه در تیراندازی با یک غارتگر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

زیگلر نمی‌داند که چگونه نشان‌های Dodsworth و Tatmun از جامعه پلیس خارج شد، اما قوانین دفع تجهیزات در طول سال‌ها تغییر کرده است.

تاتمن متاهل و دارای چهار فرزند بود. زیگلر با کوچکترین پسر افسر کشته شده، دان، که در منطقه ایندیاناپولیس زندگی می کند، در تماس است.

زیگلر پیشنهاد داد که نشان را به تاتمن جوان‌تر بدهد، اما او گفت ترجیح می‌دهد اینجا با ما بماند.

ستاره تاتمن به طور موقت در اتاق اطلاعات اداره پلیس به نمایش گذاشته شده است، به نام کریستوفر اوبرهایم، کهنه سرباز پلیس شامپین 44 ساله و 13 ساله. در 19 مه هنگامی که او و یک مقام دیگر به یک آشوب خانگی پاسخ دادند، مرگبار شد.

اوبرهایم نشان شماره 703 را بر تن داشت.